SM-Final

Så sant som det står skrivet, sm-final it is :) Och då pratar jag om softbollen.
Spelade match lördagen den 28 aug. och vi krossade Sundsvall! Det var bäst av tre och vi vann de två första så det var en säker utgång den kvällen :) Första matchen blev 12-2 och andra 14-4!

Den helgen var en bra helg, matfestivalen i Skövde, så vi åt! Första kvällen blev det kycklingwok och sen italiensk pizza, andra kvällen tex mex och friterad banan med glass! mums! Spenderar väl den mesta tiden i mitt andra hem; Skövde.

Annars har det varit en del jobb på dagis! Och för att inte prata om krångel med arbetsförmedlingen, i ett helt år har jag fått fel information, jag har med andra ord fått för lite pengar varje månad.. Så jag ringde försäkringskassan idag och nu ska jag ordna detta och få tillbaka alla de pengar jag förlorat, det är inte helt fel iaf :)

Kommande helg nu då, jobb på dagis imorgon och sen drar jag till Skövde, som vanligt! Vi har Billingeslaget på sportfältet i Skövde, som är en basebollturnering för juniorer. Jag ska då stå i kiosken i år igen lördag och söndag, men det är jättekul, har perfekt sikt över basebollplanen och roliga teammates att jobba med, vet att Karro och jag är ett bra team iaf :) Lördag morgon ska jag starta dagen med ett 3 timmarspass på miljöstationen, så kom och återvinn vetja! Även detta i Skövde för vårat lag, men vad gör man inte?

Jösses vad jag skriver men har ju inte det på ett tag så! Började dansa jazz här i stan i tisdags, mycket mycket roligt! Saknat det så otroligt och det känns skönt att röra på kroppen lite, på ett annat sätt än softbollträning och gym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0