I'll be there so just take my hand

Dåligt med bilder och dåligt med uppdatering!

MEN! Pulkaåkningen var hur kul som helst, får nog bli en tradition detta då vi lyckades pricka in exakt samma dag att åka som förra året :) Började med att vi var 4st och hade två pulkor, hur kul är det? Gick in på Coop Bygg och där hade dem en massa grejer, så vi köpte varsin stjärtlapp. Åkte iväg till Lerdala (Grytan) och mjukstartade i en lite mindre backe vid stugan, sen drack vi varm choklad som i detta fallet misslyckades och blev mer som varm mjölk, marie och maria lyckades på fisljummet kaffe :) haha. Sen bar det av mot själva "grytan" då, och JÄKLAR va de gick! Inga dåliga gupp heller, ska be om bilderna på det för dem blev bra roliga. Och ni kan tänka er att de där stjärtlapparna gick snabbt!!! Va ju som om man nyss vallat dem, haha..

Tiden flög iväg. Så vi åkte hemåt. Tirr hängde med mig och hjälpte mig med vad jag kan kasta ur resväskan och inte, ja jag har redan börjat packa lite smått för sen när jag väl ska iväg till Vänersborg dit min kära Terese har flyttat på fredag så är det lika bra att vara förberedd, så jag slipper stressa ihjäl mig. Men jag är kass på att packa, AAH PANIIIIIK! Ska nog gå bra ;)

Idag har jag varit på jobb, dagis :) Så himla roligt, men det blev lång dag. Sista goa ungen gick hem 18.30 men ob på de idag!! Har mestadels tagit det lugnt faktiskt, och angående det där brödbakandet, jäkla onödigt att ställa mig o baka det innan jag ska åka iväg, hinner de ju möggla! Så bättre jag gör det när jag kommer hem :) Ska nog även gör supergod hemmagjord müsli, bästa ja vet!!

Slänger in en bild här innan jag hoppar i bingen :) Natti!


Skövde Saints (softbollaget jag spelar i) 2009. Jag andra från vänster.




Här är vi tjejer på Lanzarote 2007. Sara till vänster som vi ska
träffa på GC på lördag. Sen har vi Hanna, Terese och jag.
Terese där är min fina vän jag ska åka med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0