Just own the night

Goddagens!
Blev inget bak idag då jag haft en del ärenden, packning att göra och sen tränat! Får bli imorgon, men före det blir det pulkaåk med tjejerna :)
Så kul att det blir iår igen, så mysigt med varm choklad, matsäck och bra vänner! Imorgon är det även 4 dagar kvar till Gran Canaria!! ska bli så sjukt härligt att komma till värmen igen..

Idag på gymmet blev det powerwalk på löpband 20min och sen ett core-pass och lite maskiner efter det + promenad dit och hem. Det känns i benen kan jag säga :)

Ringde net on net om min digitalkamera, och självklart blir den ju inte klar innan jag åker iväg, jag har ju inte ens skickat in den :P men så tråkigt att dem inte kunde svara förra veckan, då kanske det blivit av lite tidigare! Men tur är har ju Tirre digitalkamera så det blir fota av ändå!

Har ni klurat ut vad det är jag ska prova på när jag kommer hem igen? ;) Ledtråden står i inlägget "2011".

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0