Thank God It's Friday

Ääääääntligen :)

Drömde om att jag skulle åka till Mallorca nästa vecka, oj det hade verkligen inte varit fel! Konstigt som man kan drömma ibland..!

Idag blir det jobb, kl 11 till stängning, ganska skönt att jobba sent för jag har ändå inget bättre för mig ikväll! Oh igår när jag slutat jobbet såg jag att dem ringt från företaget vilka jag satt i telefonintervju med i förrgår. PANIIIIIK!! dem skulle ringa tillbaks idag eftersom jag missade samtalet igår, känns som jag har lite småotur med arbeten!?

Vaknade halv 8 idag, va riktigt skönt faktiskt att bara slöa genom morgonen, ta tid på sig, hatar o stressa.. Lyssnar på lite musik o spelar gitarr såhär på "morgonkvisten" :)

Ha en bra dag!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0