Utan dina andetag

Längesedan man lyssnade på Kent. Dem har ju faktiskt riktigt bra låtar :)

Tog en sovmorgon idag, behövdes och nu är jag jättepigg efter en god frukost! Blev ett glas mjölk, ett ägg, en halv grapefrukt och en skål naturell fil med banan, boveteflingor och kanel..

Ska ta en dusch och göra iordning mig för en sväng inom stan, hittat så mkt fint på KappAhl så ska se om de finns kvar.. en blus och en sjal är de jag siktat in mig på!! :)

Förlåt för en tråkig blogg, men eftersom jag fortfarande inte fått tillbaka min kamera så har jag inga nya bilder att lägga ut, blir ju lite tråkigt att bara ta gamla bilder ibland?! Ska dock byta min profilbild här på bloggen, till åtminstone en ny från GC!!

Ha en fin lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0