1st quarter

Nu är jag här igen, med lite mer energi att lägga ut bilder. Japp imorgon är det första riktiga skoldagen! Ska bli intressant :) Här är bilder ifrån lördags, såg the hunger games med Kayo och Joan vid Kent Station en bit härifrån, råkade dock hoppa av på fel ställe och vi fick vänta på nästa buss men det hela gick ju bra tillslut :)

Biografen heter AMC, huuuuge :) Jag gillar den!! Va en häftig upplevelse!

Efter vi köpt biljetter åt vi på Duke's Chowder House.

Restaurangen, och en liten del av Joan haha :)

Jag fotar allt så ni kan se exakt vad jag åt och drack, viktig info!

Även om det inte är en fager bild så lägger jag upp den! Jag och Kayo!

Joan med sin mat! Såg SÅ gott ut! Får bli nästa gång. Lax med potatis och goda såser!

Jag åt blackened bering sea cod tacos

Kayos mat :P

En del av kent station. till höger i rosa text har det funnits en butik som heter Marie Haggin :P

Min första latte från Starbucks! Mmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0