agricultural biodiversity

av rubriken att säga förstår ni nog att google translate går på högvarv här!

Ibland är det svårt att förstå vad som sägs i böckerna, ibland inte.. Men just "The Atlas of Food" är riktigt svår. Dock när jag slår upp orden är det ju hur självklart som helst! Idag hade jag riktigt sett fram emot jazzdans på morgonen, de bästa!!, men det var visst balett.. huh?! tänkte jag.. måste nog ta och kolla schemat en gång till..
Vaknade upp sjuk idag igen, dock inte feber men riktigt tung i kroppen och snorig.. Ändå sov jag 6h mitt på dagen igår (söndag). Tog mig igenom denna dag iaf. Det var bra, men sista lektionen var inställd och då hade jag väntat i en timma på den! D'OH!! Hade viktig inlämning att göra plus att fatta nya projektet.. dubbel D'OH!

Vart och handlade idag med, nödvändigt! Min hörna i kylskåpet ekade tomt... Men nu har jag lite :) Käkade pasta med champinjonsås idag, mmm de som ÄE så gott! Har även en massa goda grönsaker så ska göra stir fry imorgon, vet inte om det blir lika gott i stekpanna men de får duga :)

Imorgon ska Joan med mig hem efter skolan, då ska jag bjuda på svenska pannkakor :) hihi! ska bli såå gott..!! Kom på at jag har så sjukt jäkla mkt sylt hemma.. Hur värt?! Lingonsylt, hallon/blåbärsyld och jordgubbssylt.. även äpplemos.. vafalls?! När har jag tänkt äta detta? Aja, hallon o jordgubben försvinner ju lite imorgon ändå..!!

Slänger upp lite bilder från helgen, enjoy.. eller ngt :P de gjorde jag iaf!

Lördags, Jaime (bredvid mig) fyllde 19 å de skulle såklart firas :)

Vi plankade ltie varstans

Och här shottar vi ren vodka.. uugghhh

Jag ser väl fortfarande hälsosam ut? va? Ja jag tog den obligatoriska dagens outfitbild innan jag gick 10 meter till festen :P (Blev förövrigt även följd hem efter sen HAHA SÅ långt att gå men man vet aldrig bra vänner har jag!)

Jag och Akane

Beer pong med Brad & Kyle

HAHA CARLOS! "do the face" så jäkla bra varje gång

 

Planka på beerpong bordet

Tror det får räcka för jag ser på resten av bilderna att folk börjar försvinna, somna eller spåra ur hahaha! :D

Nu blir det fortsatt plugg... wish me luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0