CCA

Tjenixen!

Har varit lite stressigt med saker och ting. Men nu så, och bilder ska jag försöka ordna snart :)

Vad som hänt annars, jo concert choir som jag säkert skrivit om blev det inget med. Men jag kom med i Dance 101 klassen, vilken menas balett och jazz :) Dansade balett idag och det var riktigt kul! Tålmodig måste man vara bannemig :) Härlig lärare!!

Så idag hade jag långdag, 9 med dans till 11 ca. Kl 12 psykologi som vanligt, gillar den läraren skarpt!! kl 1 reading, och den läraren som jag skrev om, den läskiga bla bla bla.. Fasen hon är grym ju! Jag blev så inspirerad när hon pratade om “There are things we know we know. There are things we know we don’t know.  And there are things that are unknown unknowns. We don’t know that we don’t know.” så jag börjar verkligen gilla henne. En student sa något kul och hon la sig bokstavligen på golvet och gapskrattade!!

Sista lektionen jag hade vart Designen, oj jag höll på att somna! Men vi har fått vår första uppgift :) Dock känns det som min hjärna exploderar snart av info...

Annars då, jo, CCA heter min rubrik, och det är dit jag flyttar imorgon (torsdag) :) CAMPUS here I come!  Hade sån jäkla tur det fanns en ledig, bara över gatan så är jag i skolan. Jag behöver verkligen detta känner jag. Dock är det betalningar hit och dit och pengar överallt känns det som. Men när det väl är ordnat blir det nog bra.
Kommer sakna min värdfamilj men dem var glada över att jag vill fortsätta hålla kontakten, för det känns bra speciellt med barnen. Jag gillar inte att komma hit, träffa dem varje dag och sen bara försvinna. Det är ju inte bra för dem heller. Så, vi ska fortsätta prata och kanske ses ngn gång ibland :) Det känns jättebra!! Ska få ett foto på dem med :))

Nu ska jag göra mina läxor innan kl blir lika mkt som den blev inatt.. la mig 0130 och gick upp kl 6... uhh.. Borde ju visa vad jag köpte igår med, men jag börjar ju framstå som en shopaholic, även om jag FAKTISKT inte handlat så mkt!! Inte ett endaste klädesplagg, ok träningsbyxor och underkläder.. Men köpte äntligen viva la juicy parfymen igår! Love it!!

Skriver mer imorgon när jag får tid! Börjar inte förrän 12 men ska inom skoaffären och lämna tillbaks skor och sedan till banken.. och sen bussen till skolan.. dubbel uhh.. haha :)

Ps. Tack mamma du är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS till ditt nya boende. Ska bli spännande att se hur det ser ut, och vad nära. Kram

2012-04-05 @ 13:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0