Helgen som varit

Godkväll, ska snart lägga mig och sova här men tänkte jag kikar in och skriver ett par rader!

I fredags var det en händelserik dag minsann. Efter skolan åkte jag, Jennifer, Hans och Koen till Kent och kollade Titanic 3D! Tur jag inte sett filmen på några år för den va ju riktigt bra i 3D :P Efter detta åkte vi hemåt igen, Hans tog reda på att det fanns två platser kvar för lite skridsko-disco! Så han o jag tog taxi tillbaka till Kent, värt.. haha.. så var där vid halv 9 på kvällen men åkte i minst två timmar iaf, mötte Carlos och Akane där med :) Efter vi åkte hem blev de fest.. hade ätit riktigt dåligt så slutade med att jag säkerligen va den som va shitfaced..... Blev följd hem som tur va.. haha.. jösses, den lördagen va INTE rolig. Sov till halv 8 på kvällen, vaknade bara ibland för jag kunde verkligen inte komma ur sängen. På dagen va ja tvungen att äta något.. hittade en kiwi.. och vatten.. men sen kunde jag inte ta mig upp för trappan.. stod nog i köket ett bra tag HAHA.. kiwin åt jag inte förrän några timmar senare när jag vaknade igen :P

När kl va halv 11 på lördagkväll åkte jag hem till Hans & co där dem festade på IGEN.. jag var nykter men jag verkade som den som va onyktrast.. ja här skäms vi inte! Spelade ett riktigt roligt spel som jag ska köpa och ta med till sverige! Ring of fire i princip fast det heter loaded kings.. låter så mkt bättre ;)

Idag vaknade jag ganska tidigt ändå, tvättat, gjort läxor och bara haft de SUPERGÖTT MED 25 GRADER VARMT UTE!!!  deeee ni.. shorts o linne vart de :D

skridskor :)

disko!

carlos spelar biljard

Hans spelar biljard (vi tjejer ville bara åka skridskor)

skridskoparet Carlos och Akane :)

Kyle & jag i fredags haha

från igår (lördag) ja, det finns en för varje dag HAHA

Loaded kings :D

beer pong, letar nog efter bollen..

tequilaaaaa

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0