In service day (tisdag-onsdag)

I onsdags hade vi som sagt in service day så inga day classes! (jag hade ju en dock kl 4..) Så på tisdagen hade Akande tjejkvällen :) Oh, helt i onödan, sitter o käkar wasa knäckebröd och dricker te.. SÅÅ GOTT! :D

Så, vi var hos Akane och jag träffade några nya människor de va skoj :) Var inte där så länge men vi lyssnade på bra musik, pratade och lekte lekar :)

Efter det gick jag till Hans & Co och där vart de fest hehe.. så va hemma ca 5 på morgonen..... fick lite gjort på onsdagen iaf :) Som tex träning! Jag, Jennifer och Carlo gick till fitness center och värmde upp sen till viktrummet. De va riktigt gött o röra på sig, har ltie träningsvärk... haha!

Idag har det varit skola som vanligt, oj vad trött jag varit så ikväll blir de sova tidigt! För imorgon har jag quiz i english reading, fml! (fuck my life för er som inte vet). Suttit i bibblan med Akane idag efteråt! välbehövligt.. Skrev även ut lite foton på mig och vännerna i sverige :D ska skriva ut lite fler för mina vägger är hela kala :(

Imorgon efter skolan blir det Seattle :)) Ska kanske försöka hitta en frisör får se om jag vågar färga de blont.. men jag vill inte ha denna hemska färg längre.. mamma du har så rätt, ja ska va blond! så så får de bli :) Sen på kvällen blir det lite fest hos Hans & Co som vanligt haha :D som de ska va!!

Akane, Mai, minns tyvärr ej, Meg, Julia och jag!

Provade detta.. trodde det var nudlar av något slag men det var visst torkad bläckfisk....... snack på fest i Japan så nu vet ni de.. uhh.. aldrig igen!

pringles!

Alexander & Carlo

Akane gör masken haha!!

Här var vi hos Hans, spelar loaded kings såklart :P Goa ni! Brad, Jennifer, Kyle och Koen!

 

Nu blir det läsa igenom läxan en sista gång, sedan läsa Hunger games och sova! Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0