Mer från helgen

Dock är helgen inte slut än, kl är 00.25 natten till söndag när jag skriver!
Ska lägga in lite bilder från overnight camp och så tänkte jag så ska inte tråka ut med massa klumptext, skriver lite vad som hänt vid bilderna istället! Bered er på en hell of a bildbomb!



Dessa bussar tog oss till Camp Berachah

Hillside Lodge, i denna "stuga" bodde vi.

Jag och Joan vann denna lilla godispåse :)

Ett gäng inne i gympasalen!

Jag behöver få lite sol tror jag :)

Klättring! Startade med gympadojor till jag såg dem hade klätterskor, då gick de betydligt bättre!

Note to self: klättra aldrig mer med gympadojjor!

Yaay!

Först var de lite discodans härinne och sedan film.

Jag, Joan, Hans och René hade bästa sittplatserna, drog fram soffan till första parkett hihi:)

Mindre roligt för René som efter filmen såg att han suttit på en reeses pieces hela tiden :p

Tillbaka till skolan efter CORE. Här startar min väg till skolan

Vandrar förbi krokodilen (den är riktig, jag lovar)

Här är själva, ja, jag vet inte. centrum?

Lindbloom Center, här finns Bookstore, skolans lilla butik med andra ord. Även en form av matsal, spelrum, scen och massa annat :)

Ja, skolan är enorm! Detta är bara få av alla byggnader som finns! Jag är påväg mot International Programs som ligger en liten bit bort ifrån denna bild. Kommer nog ha lite problem att hitta på måndag, haha!

MUMS! Tror jag har kvar denna än, får smaska på den nästa helg.

Mina första skolböcker :) Psykologi, sen tre böcker till Reading Mastery, och JA, the hunger games är faktiskt required för den kursen woho!

 

Nu slocknar jag snart så lägger in fler bilder imorgon :) Och för er som vill är jag inne på skype på söndagar. Imorgon kanske de blir tacos också, mmmmm, på svenskt vis såklart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0