Några av de dagar som varit

Godnatt/godmorgon gott folk!

Här är kl 1.30 på natten men jag börjar inte förrän 12 imorgon så ordnar lite läxor såhär på kvällskvisten :) Tänkte lägga in resten av bilderna som jag har från förra veckan :) Idag har vart sååån bra dag! 20 grader varmt har vi haft i några dagar, hoppas på de imorgon med.

Jag och Hans åkte till supermall när jag flyttat till CCA. Här fanns en 50tals restaurang. Grymt coolt!!

Dem spelar 50tals musik och är klädda som servitriserna förr!

Ska äta här ngn gång :)

Vi vann gosedjur :) Även lite andra men vi gav dem till några barn.

Ja här sover jag förresten! Har ni sett dem har inte påslakan! :O finns säkert på ikea iofs :)

I fredags var det root beer float social :) Root beer med glass.. inte så förtjust i de men glassen va god!

Här bor jag :)

Till höger om denna bild är parkering och skola :)

Rakt fram, ser ni en blå byggnad däromkring bor jag!

B-byggnaden precis framför, däääär bor jag :D B står för Birch då de har så många träd:)

Åkte i fredags till Federal Way och inhandlade balettkläder/skor!

Och detta är vad som händer när du däckar på collegefest! :D

 

Imorgon är de tisdag, en lektion inställd så har bara psykologi kl 12-1 efter det åker jag till Federal Way igen :) Var tänkte jag skulle ta en sväng till Southcenter mall men jag fick inte åka ensam genom Kent Station! Och de vill ja inte heller.. Har verkligen brist på kläder och jag ORKAR inte tvätta än, inte så mkt tvätt heller iofs men ja.. jag behöver ltie nytt hihi! Sen på kvällen blir de käk med gänget :)) God natt gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

OOOOH vad fint du bor ser mysigt ut, gillar 50-tals restaurangen.

2012-04-11 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0