Söndag

Hallå, här är kl ca 1030 och jag har inte ätit frukost än.. Har skypat med mamma i en timma och sen städat iordning rummet lite. Även fast jag FAKTISKT inte handlat så mkt så är det papper och skit överallt. Skolpapper mestadels.. Idag är familjen i Seattle så jag ska ta de lugnt bara och se lite tv tror jag.. även plugga inför WAMAP för att få ett bättre mattebetyg så jag kan ta en svårare kurs och inte behöva läsa 5st mattekurser, förhoppningsvis "bara" 4 :) Slänger in ett par bilder till från helgen :)

Här ska ni få se det mest onödiga jag kan komma på, min väg ner till downtown Covington! Den börjar här!

Går förbi alla de fina husen. Även om dem flesta ser likadan ut så är jag helt fascinerad! Varför ser det inte ut såhär i svenska villaområden? Så mysigt!!

värt, haha. en korsning :)

En trottoar, följer den rakt fram till ni inte ser längre.

Går ner för den långa backen! Uppför är den riktigt bra, för rumpan då ;p

Brevlåda :D OCH skolbuss!

Denna har ni sett hehe..

Covington Square, iaf på skylten

Vårat Walmart

Här hade inte varit fel att börja, men dessvärre kan jag inte skaffa gymkort då jag inte är medborgare.

Köpte en fin ramtavla :) Har inte fått bort hela prislappen än, förlåt Tirre! Ska försöka hitta lite bilder där jag inte är med också haha!

Jag handlade lite annat med.. Eftersom vi fick för oss att hänga med Shivani på Hot Yoga som för övrigt är JÄKLIGT varmt, så blev det yogamatta, flipflop (finns ett outlet där märken är billiga, säkert kopior men vad gör de?) som är bra att ha när man duschar på gymmet. Tommy Hilfiger handdukar med hihi :D CONVERSE! Betalade $34 för dem vilket är 224kr, dem var på rea annars hade de kostat 257..!! Två ljus en mango peach och en warm vanilla. Även lite skittles, ääälskar de! Och så testade jag Swedish Fish, men jag föredrar riktiga svenska fiskar godisarna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0