stressssssssssssssssssssss

Baksmälla, 1000 läxor och trötthet är ingen bra kombo någonstans! Har bara suttit och pluggat sen.. ja.. kl 14 idag?! Ännu är jag inte klar, ska skriva ut 4 papper som jag måste fylla i, jämföra fyra universitet som jag valt ut bland annat.. huuujedamig! Det är lite otydligt allting känner jag, pga att jag inte är van! Slänger in lite fler bilder för att ta en liten break!

I Seattle har dem blåa träd ;)

Vattenfall!

Macy's

Var uppe i Space Needle

Utsikt över Seattle

Ännu mer utsikt

Har en video med kan se om jag kan få upp den imorgon, men nu måste jag nog sova känner mig helt förstörd!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftigt med blåa träd. När jag ser Space Needle tänker jag på Grace Anatomi.

2012-04-11 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0