2 veckor

Idag är det två veckor kvar!! :)
Kommer gå snabbt för nu har jag lite att hitta på till dess, Skövde imorgon, Göteborg på fredag-lördag,
Oslo lördag-måndag :) ahh jag har aldrig varit i Norge förut, ska bli SÅ kul!!
 
Fått jobba lite på förskolan också, saknat barnen så! Blev så glad när det ville ha mig två dagar iaf. Några barn
kommer allt ihåg mig efter 6 månader iaf, en 3åring, det är inte dåligt! Men har även haft hans bröder så kanske inte är konstigt att jag varit med sen han föddes nästan. 
 
Nu ska jag se film och sen sova så jag är pigg till imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Tusen tack för tips! :D

2012-08-31 @ 09:19:54
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0