12.12.12

Äntligen klar med finals :)
 
Vet dock inte hur matten gick, glömmer lätt av alla formler, förutom 2 som sitter som berget då det finns en sång om den ena.. haha.. Men, ja, vi får hoppas på de bästa :D
 
Nyss kikat julkalendern och druckit varm choklad, bra avslut för denna termin!
Sålde tillbaka böcker med, dock skulle jag bara få 4 dollar för den ena, bestämde för att behålla den eller sälja själv. Matteboken blev jag av med dock hihi.. $70 för den.. gött! Vette tusan om jag ska sälja min tredje bok, den kan vara bra att ha för framtida uppsatser så.. och min PE bok om total physical fitness ska jag ha kvar, den e top notch!
 
Nu e det bara tagga för Whistler! Ska kaanske börja packa lite idag, om jag bara kan hitta mig en bra väska!!
 
Cheer träning idag sen en tur till walmart som vaaanligt haha..
 
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0