EEEEEMIIIIL!

Koen, Adam, Björn, Jaime och Robbin borde sitta i snickeboa idag! :D
 
Här är vad jag och Max kommer hem till:
 

 
 
Jag låser lyckligt nog min dörr jämt när jag inte är hemma. Men. jag hade hårvax på handtaget, papper i HELA vårt badrum och HELA Max rum som ni ser :D Jäkla skitungar är dem!!! Men, jag tror aldrig jag skulle haft så kul som jag har med dem jag bor med som nu! :)
 
Imorgon är det 1a december, jag får öppna första luckan i min chokladkalender från IKEA haha!! Däremot missar jag mysteriet på Greveholm :( Men kl 7.30 åker vi till Leavenworth på skolresa! En tysk by ca 3h utanför Auburn. Blir christmas shopping och lightning ceremony. Så mys!!
 
Nu sova!! NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0