Söndag

Good afternoon..
 
Ligger fortfarande i sängen här, kl är 2 på dagen!
Varit lite mycket nu senaste veckan så delvis känns det rätt att ligga kvar i sängen mest hela dagen.
 
I fredags var det två finals jag hade, vilken lättnad det var att bli av med dem. PE test och english 101 uppsatsen. PE testet var svårt..!! Får se vad jag fick på detta.. Engelskan var på lite över 10 sidor för uppsatsen så i panik lämnade jag in den, hann inte läsa igenom allt själv och ingen annan har läst den heller så betyget blir nog intressant.. Men får jag för dåligt betyg så tar jag english 101 tillsammans med Akane i vår :)
 
På onsdag har jag mattefinal! Har 4.0 i matte just nu så ska verkligen göra mitt bästa för att behålla det..!!
 
Så i fredags annars hade vi fest för Koen, Yu och Nelli. Tårta, heliumballonger och presenter.. hehe de va riktigt kul :) Sen igår hade vi födelsedagsfirande för Carlos! Han fyller den 23e men var tidigt för han åker bort över jul. Så kul var det med alla gamla, älskar verkligen de festerna när man är med vänner man känner och känner sig trygg med! Skypade med Hans och Jennifer också, så kul!! :)
 
Idag ska vi baka pepparkakor ett stort gäng, men jag känner just nu att jag inte vill vara med, vi får se. Har cheerleading träning kl 7, så behöver hitta lite cheer ramsor att lära ut till dess.. 
 
Hmm... så skönt med lov ni anar inte!! Längtar till nästa termin lite dock då det blir roliga kurser :D lite svåra med såklart!! Men PE kursen kommer jag sakna, har verkligen varit skönt att träna varje dag, dock inget på helgerna så det var ju mindre bra.. Meeen jag ska fortsätta gå till gymmet, med start imorgon!! 
 
Oh, andra advent idag! Har fortfarande ingen ljusstake för det :( buhu.. men julig ljusslinga iaf!!
 
Ha en fin söndag det lilla som är kvar av den för er i Sverige! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0