Chapman

Idag bokade jag övernattning i Sthlm, kan vara skönt att bo "själv" (visst jag kommer bo i flerbäddsrum) och inte behöva fråga runt bland vänner om jag kan övernatta, känns inte bra att i princip tränga sig på. Så bokade på Chapman, båten :) Sist jag bodde där var i huset, men båten har alltid sett så mysig ut! Stort plus att det ligger bara några hållplatser med buss ifrån Ambassaderna :) Ska passa på att fota lite i Gamla Stan åt Casey också, crap att min kamera är helt trasig.. tänker inte ens bry mig om att laga den denna gång. Tacka vet jag iPhone :)

Idag i övrigt sov jag ut, typ. Kissen kom och väckte mig men sen somnade vi båda två igen, myskatt! (fick mig att tänka på "om en katt kissar är det en kissekatt, missar den är det en kissemiss" haha) Sedan träffade jag Tirre och åkte hem till Sofia och lilla familjen, har inte sett huset dem bor i men det var så fint!! Fikade och pratade lite, sen åkte vi hemåt. Fick över födelsedagspresent+hejdåpresent av henne, en berlock till mitt Thomas Sabo armband, har inte haft en tanke på att samla berlocker på ett tag, men go som hon är det tänker hon på :) Ifrån London är det med! Ett hjärta :))

Kan lägga in bild på mitt armband en annan dag, men nu får det bli bild på berlocken från google.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0