Standin' on the verge of insanity

Det är verkligen skrämmande när drömmar går i uppfyllelse - jag mår illa!

Idag fick jag ett sms om att jag kan hämta ut mitt visum på posten. Blev överlycklig, så lycklig att jag inte brydde mig att jag fastnade i dörren påväg ut och drog sönder hela väskan :) Den ska jag lämna in imorgon på lagning, favvobagen!

Cyklade till mormor och morfar, fikade och pratade massa, alltid mysigt :) Vilket HÄRLIGT vårväder det varit idag jag blir lycklig ända in i själen!

Som mamma sa imorse, du visslar alltid när du är glad och mår bra! Visslade hela morgonen när jag fick smset och när jag kollade flygbiljetter :)

När jag cyklade från landet åkte jag hem till pappa och då bokade jag flyget :)) Till och från Sthlm! Det är konstigt nog billigare än enkelbiljett.. 9200kr gick det på..! Såg även att jag fått svar ifrån familjen jag ska bo hos!

Mejlade dem imorses, berättade lite om mig själv och vad jag gjort innan mitt val att plugga, och att jag är förväntansfull att träffa dem och tacksam för att dem låter mig bo där! Så roligt att dem har två barn, Logan och Hailey :) Ska köpa med lite grejer till dem, tror det blir barnböcker då barnen är 4,5 och 2 år.

Men ja, efter jag bokat min flygbiljett, mådde jag illa och gör det än. Nu är det så nära att jag nästan kan ta på det!! Magen bubbar omkring och jag kan inte förstå att jag snart, äntligen ska få åka iväg till USA.. det går inte in i skallen!!

Covingtons citylogo!



Kommentarer
Postat av: Anjani

Ja, jag har läst massor med bloggar om att det är bra att vara tidig till ambassaden, så ska definitivt vara det! Men tack :)



Jag förstår att du är glad och nervös, jag har ett tag kvar innan jag åker och är redan i samma stadie som du. Överväldigande :D Är så förväntansfull så att det är jobbigt, fatta att man ska flytta till ett annat land! Ensam!

2012-03-01 @ 14:17:25
URL: http://memorableexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0