T-minus 25?

Idag har SI skickat försäkring till mig, så jag kommer vara försäkrad med Gouda från 23/3-12 - 6/7-12. Eftersom att jag ska åka hem över sommaren behöver jag inte vara försäkrad utomlands emellan juli-september. 1800kr går det på. Inte farligt alls med tanke på vad det står för :)

Läste att jag kan klättra både inomhus och utomhus och vara fullt försäkrad i USA, hihi toppen :) Ska googla lite på klätterlokaler i området för att, ja, jag har fått boende :D

Kommer att bo i Covington, Washington. Hos en familj med två barn ca 3 och 5 år. Passar ju perfekt! Kan vara kul med småttingar att busa med, kanske blir som mina egna syskon, haha :D

Covington ligger 45 minuter ifrån GRCC och ungefär lika långt ifrån Seattle. Till höger om Covington ligger Ravensdale, där en känd musiker bor vars musik jag älskar! Brandi Carlile. Får ta och hälsa på henne, haha ;)

Under Covington (på kartan alltså inte under marken) ligger Black Diamond, häftigt, använder ju en del utrustning inom klättring med märket Black Diamond, dock tror jag inte det hade någon som helst koppling, men ändå!

Jag har redan plockat ner massa skit jag haft liggandes i hallen här, har ju inget eget rum sedan hemflytten från Malmö, har det mesta i förrådet så det är skönt att bli av med det, börjar tidigt med grejandet för att hinna i tid om jag känner mig själv rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0