31 januari

Fick lite info och mejl i fredags och igår, ny schoolcode, nytt studentID och vad som behövs för ambassadintervju, IGEN. Just nu står allt still för jag vet inte vart jag ska börja. IGEN.

 

Men det jag ska göra är ett nytt DS-160 som ambassaden måste ha. Vill komma igång, och få alla intyg för att nu när jag har tid på mig, vill jag gärna ha den kvar, menat jag vill söka csn nu nu nu så om det blir krångel behöver jag inte avboka Seattle också.

 

New York känns som sagt, faktiskt, inte så dumt att skippa. Jag kan åka dit och semestra istället :)

 

Idag, jobb och skriva in mig som vikarie på lite andra ställen, söka sommarjobb också kanske. Kan vara bra att vara ute i god tid :)

 

/Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0