final day

Idag är det sista provet jag har för denna terminen. Psykologi.. Sitter här mest just nu och försöker komma iväg, kan ta testet när som.. Rummet är städat, men sakerna är kvar ännu. Jag har move-out day imorgon!
Igår hade vi lite kalas för Vid som slutar här och fyller år nästa vecka så vi samlades hela gänget och åt god mat och tårta och kalasade lite :) Åkte hem hyfsat tidigt och pluggade sedan..
Denna terminen har verkligen flugit förbi, jag är säker på att det är för jag har haft så himla roligt!! Att få umgås med såna underbara människor varje dag, jag känner mig verkligen lyckligt lottade att få lärt känna dem :) Tråkigt nog så åker många iväg härifrån, började på universitet eller flyttar hem igen.. Meen, vad har vi Skype till? :D
Idag åker Jennifer hem, hon har verkligen blivit mina närmsta tjejkompis här, och jag kunde inte haft en bättre <3
Denna veckan har det hunnits med en del iaf, shoppingtrip, ätit på Cheesecake factory, umgåtts, kollat bio, sushirestaurang, spelat i spelrum osv osv :))
Ska bara njuta av denna dagen när jag är klar med provet, that is for sure! (Ok jag har en artikel att skriva till skolbloggen också....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0