TGIF!

Så känner jag varje fredag :) Idag har varit en kanondag, startade med psykologi, vi var bara hälften av klassen där, läraren blev lite kinkig så han va schysst mot oss som var där :D Han gav oss ett svar på kommande quiz som ger oss 5p. Haha! Så det får vi inte nämna för dem andra i klassen nu :) Tur jag inte fick för mig att inte gå idag..
Efter det var det test i English reading, läraren hade inte varit där dagen innan så vi har inte riktigt gått igenom det vi läst i boken.. Så, jag var skitnervös!! Men, testet var dessa frågor (vi fick instruktioner om att svara på lite frågor och göra ett quiz dagen innan): what test did you take? What did you think of it? What did you think of the result it gave you?
Piece a cake:D för oss som hade gjort testet då, men åh... nervositeten släppte!!
Sen slutade jag för dagen, skulle egentligen ordnat med designprojektet, men klassrummet va upptaget och jag skulle möta upp Yohei, en kille som ville ha lite svar om svenska universietet osv..
Och till de bästa!! Jen ringde mig tidigare idag när hon var i skolan, och sa att det fanns platser för river rafting imorgon!! WOHO! så vi ska åka :D Hans har tagit över eventet också så + i kanten där!
Ikväll blir det karaoke i Seattle :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0