Geocaching

Har börjat med geocaching, funderat på det sedan förra året men har sedan glömt av det tyvärr. Det är ju riktigt kul :) Man får motion (eller hur personen nu väljer att ta sig till sitt mål) jag föredrar promenixa! Har hittat två, en tredje är riktigt lurig! Jag och Sarah letade igår när det var mörkt men hade ficklampor med oss, ingen lycka. Letade lite idag, fortfarande ingen lycka. Det får bli ett Marie-Sarah projekt!

Imorgon om jag inte ska jobba ger jag mig väl ut igen, dock mer välklädd! Var inom Ullared idag och köpte mig en blå vind/regnjack inför USA och även en supergo fleece :) Den värmer! Sedan lite annat nödvändigt som resväska :) Fick bli en röd, och en hård istället för en sån där tygaktig med dragkedja.

Ingen kö och knappt några bilar när jag och pappa var där kl 9 imorses.. SKÖNT! Åkte hem redan vid 12 igen han mådde inte bra. Hade annars gärna stannat lite längre :)

Ska se säsongsstarten av Grey's Anatomy ikväll, dubbelavsnitt! I like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0