Gooooooooooood morning Switzerland

För så heter väl sverige på engelska? Där de finns massa ost och choklad?
Nä.

Jag måste ju berätta om C.O.R.E! eller som det heter: Camping Overnight that is Really Exciting!
Först var vi i skolan och fick schema och berättat för oss hur det hela fungerar med kursregistrering. Det var svårt men jag TROR jag förstått.. Men det ska vara underskrifter hit och underskrifter dit, väntelista där och där och hoppa inte av den och den förrän detta har hänt och du pratat med 100 personer. Nej nu skämtar jag, lite iaf. Det mesta är sant.

Sedan väntade bussarna på oss att åka till Camp Becahrah (vet ej hur det stavas). Inte så långt dit och väl där fick vi våra rum och sedan var det lekar för att lära känna varandra mer :) Påminde lite (läs lite mer nyktert) om insparken på MAH. Ja vi var helnyktra såklart, i Malmö var vi dyngraka.

Vi skulle hittade varandra i den månaden va var födda i och pratade lite där. Sedan var det käk eller något, haha. Iaf, vi hamnade i grupper med en gruppledare, vi hamnade med Hans (kille från Macao) som jag pratat lite med förut, han umgås mycket med svenskar och äntligen fick jag höra alla fula ord han kunde, haha!

Efter detta var det lite olika lekar i gympasalen, vi stod i en cirkel, en höna av gummi i mitten och så skulle en ta hönan, slå till någon, kuta in till mitten och lägga hönan på pricken på golvet, springa till platsen där den man slog stod på för att den man slog springer efter dig och ska ta hönan och slå tillbaks. HAHA. En kille blev slagen mellan benen :) En kille trillade och en tappade skon. Jag hade kul :)

Sen var det "fri lek" som vi kan kalla de. Jag intog såklart klätterväggen :D
Just de ja, haha! I början, den som kunde 5 namn på ledarna och länder de kom ifrån vann en godispåse med allt som var kvar i  (de som vunnit innan fick en godisbit) jag och Joan vann den :D mums!

Hade dragkamp, och sedan skulle vi forma en pose eller något med oss själva, vi i vårat lag skrev GRCC med oss själva som bokstäver, vi vann :) Wohoooo.. Ja, jag skryter men det får man göra i USA.

Senare var det disco, dansade lite de va skoj, gjorde masken på golvet haha...!!! Sen var det film, först Real Steel och sedan Happy Feet Two, den sista filmen var det bara jag och Hans som såg av alla, haha dem andra gick och la sig eller något. Filmen var väldigt bra och rolig iaf :) Plus att jag blev introducerad till mitt nya favoritgodis! Fruit snack, yummie :)

Seriöst, jag får skriva senare igen, jag tråkar ut dem som klickat sig in här. Bilder kommer sen :) Nu ska jag greja i mitt rum! Good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0