walmart och annat

Just nu är klockan 16.38 när jag skriver, så jag är 9 timmar efter er i sverige!

Idag vaknade jag runt 7-8, skönt det är att inte varit jetlaged iaf :) Åt frukost, omelettliknande på smörgås och kaffe med sötning, uhhh, det var ok men för sött.. plus det var french vanilla smak..! Lite frukt också mums..

Låter som att det åskar flera gånger om dagen, men charterplanen landar ju inte långt härifrån så det är det som låter..

Logan, äldste barnet, är så söt! kallar mig alltid Miss Marie :) åh kul fakta.. nä..

Efter frukost gick the Nike family (vi märkte alla allesamman har nikeskor även barnen, haha! Kayo den japanska studenten här var med också) tog vi en promenad runt minisjön ca 100 meter ifrån och till några lekplatser det är kul för föräldrarna leker också med barnen, åker rutschkana osv.. Sedan drog vi iväg till Kent Station som är ett litet område med skolans off-campus och lite shopping, alltså jag älskar arkitekturen här borta! fresh and clean :P

Skaffade mig simkort på t-mobile, ingen ny tele behövdes men kanske ordnar mig något mer avancerat än en gammal skruttig nokia.. Sen var vi inne på bath & body works jisses vad bodylotions och allt dem hade! Terese och Anders jag tänkte på er därför jag gick in!! :)

Åkte hem, sedan åkte vi till Walmart och Fred Meyers! På walmart hittade jag en digitalkamera ett måste då jag tappat min gamla några gånger och nu är den död och begraven. Sedan blev det lite handdukar, duschcreme osv..

Efter detta en sväng till Fred Meyers som också är en stor kedja som walmart typ, finns även lekplats för barnen medan dem stora handlar.. Där ni, köpte jag Sno balls FINALLYYY hahaha! och twinkies, ett måste så länge som jag velat testa haha :D ska lägga in bilder när jag lärt mig lite hur kameran funkar.. jaa, kan säga att jag är så glad härborta :) Även om det ibland kan vara svårt att få fram vad man menar, tex med att jag ville ha ett kontantkort som jag kan ladda på själv och inte vill signa upp mig på något.. Ja, prepaid hette det ja..

Nä nu ska jag smaka på dessa godsaker, som iofs enbart är massa skitsaker i.. meeeen ett kilo extra hit och dit, vad gör väl de...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0