Westside southcenter

Godkväll!

Mycket uppdateringar nu när jag är ledig, imorgon börjar allvaret! Eller ja, gör compass imorgon sen är de lugnt igen, men nästa vecka börjar classes..

Idag var jag och Angelica som jag skrivit 1000 gånger på westside southcenter och JÄKLARIMIG stället är enormt!
Hade jag gått ensam hade jag gått vilse, utan tvekan! Vandrade inom de flesta butiker, sephora, forever21, sears, macy's, victorias secret osv..

Orkade inte leta grejer eller något så köpte bara underkläder på VS för det var "ta 7 betala $26". Said and done! Sen gick vi till target, haha! Köpte lite nödvändiga grejer som shampo/balsam, block o annan skit :)

Satte oss och åt på Panda Express, thaimat! Sedan en glass på ben&jerry's. uhhh mätt i magen hela dagen, varje dag.. Så mer blev det inte för mig, får ta en kik en annan dag för de var för mycket att ta in i min lilla skalle! haha..

Något som jag blev ruskigt sugen på dock är att skaffa internationellt körkort och bil, you heard me! Det behövs. Har fått höra lite om området och så att man ska akta sig för vilka man blir vän med och vart man går, att inte gå ensam, inte visa upp plånbok/pengar appleprodukter osv för det är lätt hänt man blir rånad. Bara se till att hålla i grejerna eller lämna dem hemma.

Har haft en riktigt kul måltid med familjen! Skojade och dem skrattade åt mig för att jag valt body toning som class haha.. vadå jag måste ju om jag inte vill väga 1 ton i slutet av denna termin?! :D Dem tyckte jag skulle lägga pengar på bättre men man måste välja ett PE (physical education) och jag tror den inräknades inom det inte säker vi får väl se vad jag får :P Ska se över mina val bättre sedan. Sa också att jag valt drama/teater eftersom att jag hållit på med det förut haha Justin gapskrattade och sa "from now on we are gonna call you band camp girl from the american pie movie" jag fyllde i "this one time at bandcamp" haha de hade vi kul åt. Han sa iofs han skämtade men det är lugnt för mig :P

Svårt att berätta i skrift alltid roligare när man är med om det. Nu ska vi snart se film när barnen somnat hihi.. Imorgon är det första skoldagen så jag är lite nervös i magen!! Ohh är ju även en medlem av Bank of America nu också! Fick en presentpåse för de, en mugg och ojoj, minihögtalare för ipod deee ni! :D funkade skitbra!!

För att kompensera för den långa texten kommer lite bilder från idag. De obligatoriska "vad åt jag idag och vad handlade jag idag-bilderna"

Till höger om vårat hus

Till vänster om vårat hus

Huset! Fönstret till vänster är mitt :)

Southcenter, och detta är långt ifrån hela byggnaden! Orkar bara inte ladda upp alla

Här har vi äkta tandem-motorcykel, haha så fräsigt!!

Undrar om det är svårt att svänga?

Detta åt jag, 2 entree plate. Då väljer man ris eller nudlar och två tillbehör.

plus en smallsized cola...

Detta är min efterrätt mmm

Vi åkte förbi cheesecake factory, ska definitivt testa det ngn gång!

Gillar verkligen påsen! och 7 par undisar är ju inte dåligt för ca 175kr

(tänk att man på lindex annars får tre för 99)

Lite alltmöjligt! Munskölj behöver jag inte köpa nytt i år!

Bilder från mitt rum kommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0