å nu så vill ja sjunga...

...att sommaren e så jäkla skön! Som jag längtat :) Ne, kan bara inte få nog av de fina vädret, hoppas de är sommarväder hemma i sverige när jag landar!!
Idag har det varit kort skoldag, och nu är det mestadels plugg. Ja, det är enbart plugg as a matter of fact..
Jag och Jennifer skulle anmäla oss till river rafting eventet som är i slutet på maj, men de va fullt :/ Så vi står just nu på waitlist.. ska vara vid bussen på morgonen och hoppas på de bästa iaf :) Men däremot anmälde vi oss till en theme park som heter Wild Waves den 28 maj, de är memorial day den dagen så inga lektioner :))
Annars har dagarna varit bra, är så grymt glad över mina resultat i reading class.. har fått 100% på det mesta, vissa uppgifter har jag kunnat göra om som varit mindre bra och fått bättre resultat. Även fått reda på vad vi ska göra i dansklassen, jag och Akane ska göra en dans tillsammans och visa upp för varandra under finals.. ska bli kul, ska bara ha tid att börja med det :P Lite mkt som vanligt men attans den som ger sig alltså! Jag lyckas bli klar iaf, även om jag får stressa som en gnu ibland :)
I lördags va de härligt, vi åkte och spelade paintball, såå svettigt! och satan va rädd ja va, kulorna gjorde ju så jäkla ont, så jag höll mig undan från dem haha :D en del var snipers så vi fick gå omkring och hitta dem.. såå kul! Efter det var det BBQ med vännerna :)
Söndag va de ÄNNU varmare än lördagen, jisses.. vi.. ja va gjorde vi? ja kan inte komma ihåg.. haha..
JO! vi la oss i solen och pluggade, sen va de BBQ igen.. haha :D
Ska återgå till plugget nu, ska försöka skriva lite oftare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0