Dåligt med uppdatering

Hallå!
Har blivit dåligt med det ja, skolan tar upp mest tid. Men kan ta och berätta lite vad som hänt för er som inte har facebook sedan jag numera lägger upp bilder där.
I fredags var det comic con :) De va kul! Inte så värst många utklädda men jag och Jennifer gick all in iaf :)
Lördagen, vad gjorde jag då?! Jo just det ja, jag, Jen, Brad och Koen gick till Kyle och tränade, och solade.. och, hehe Brad stackarn han hade aldrig solat solarium förut.. Han fick två poletter av Kyle, en är 12 minuter och jag o Jen har bränt oss en del på det.. Farligt! Så, brad, 24 minuter.. Detta var i lördags och han är fortfarande en kräfta! HAHA... Han har fått skaffa aloe vera lotion för att lindra.. Han blir nog brun så småningom :)
På lördagen sen blev de lite partaj hos Brad, det var ju cinco de mayo:) ÄNTLIGEN fick jag tacos, som jag saknat det. mums! Vi spelade lite spel och umgicks.
Söndag var ägnat åt plugg vilket inte gick så bra. Spenderade dagen hos Kyle för oj vilket fint väder de va, vi satt på balkongen och pluggade.. testade milkshake från Herfy's, såå gott, men nästa gång provar jag oreos smaken :)
Måndag, skola, pluggelipluggplugg osv.. Samma med gårdagen, kämpar för o bli klar med inlämningar i tid, och jag lyckas iaf det är ju skönt!! Gick en promenad i spåret med Jennifer och Koen :)
På torsdag är det registrering av kurser för hösten :) Om det blir som jag vill väljer jag två mattekurser sammanslaget till en för att bli klar fortare. Även Eng&101 som är college english. Ett krav att läsa. Sen får vi se om jag väljer ngt mer.. kan räcka..!!
På lördag hörreni, då blir det paintball.. JAG ÄR RÄDD.. Haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0