Fredag!

Jag undrar om det är några som fortfarande kikar in här..? Blir dåligt med uppdateringar då jag mest lägger ut allt på fejan ändå nu.. Så mkt enklare.
Det börjar närma sig finals här, slutspurten! Så det är plugg för full rulle.. Men på helgerna finns de tid för roligheter :) Igår var det ett event här på CCA, live-band, tävlingar, snacks osv :)
På måndag är det memorial day, inga lektioner! Wiiiie, så jag och Jen ska åka till Wild Waves :D typ som skara sommarland!! Ska blir riktigt kul.
I helgen blir det är även southcenter mall tror ja :) Mkt som ska hinnas med nu!
Är klar med en kurs iaf, International Student College Experience, det är skönt. Även om det var en bra kurs, så är det bra att kunna fokusera på de andra kurserna nu, eftersom att denna inte är några credits. Vilket vad jag förstått alltså inte kommer synas på mitt GPA. Många har känt att denna inte var lika viktig som alla andra kurser. Jag tycker självklart man ska respektera lärarna som faktiskt vill ge oss en bättre start på college. Hur man är successful, vem vill inte vara det? Men, jag läser 4 andra kurser och har final projects just nu, så åhh så gött att jag fokusera på det. Aldrig mer tar jag 5 olika kurser, det funkar, men jag stressar ihjäl. ibland.
Så, i danskursen är projektet att vi ska göra en dans, ska även ha test på balett orden. 11 juni due. Akane och jag dansar tillsammans :)
Har även börjat med det sista i Art class, det är kul! Ska bryta ner formerna i en bild jag har valt till gråskala osv.. kan visa mina projekt senare när allt e klart :) Vi ska göra en bok sen av alla bilder. Även detta due 11 juni.
Sen är det lite annat due samma dag och test osv.. Men jag gillar ändå att det är full rulle, för jag har ju verkligen lärt mig vikten av självdisciplin. Terese vet vad jag menar. haha..!! Känslan av att bli klar med alla assignments i tid alltså! :D
Idag då, nu är det ju fredag, jag har inte gått upp än.... Ska till skolan lite tidigare och skriva ut enn uppgift som jag ska lämna in, sedan ha ett test. Ska även möta upp en kille som vill lära sig svenska och prata om svenska universitet. Träffade honom för ett tag sedan för han ska ansöka i Sthlm så jag hjälpte lite hur det går till. Det är kul ändå. Kanske ska satsa på tutor i höst??
Jag och Jen ska även ut och springa en sväng, vädret är fint så :) Sen får vi se va de blir, jo.. fest hos några norrmän va de nog :D hihi.. Detta kommer jag sakna över sommaren, att det händer saker hela tiden. Det sa min bror med, det blir FÖR lugnt när man är tillbaks i Sverige.. Hm.. Får sysselsätta mig helt enkelt :D
Nu blir de frukost!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag läser din blogg! Varje dag är jag inne och tittar :) saknar dig massvis men du är så jävla bra! Att du fixar allt det där! Sjukt bra jobbat vännen <3

2012-05-25 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0