11.13.12

Kl är just nu 10.52 på kvällen. Jag sitter med matteläxan och hoppas bli klar innan 12 iaf :)
 
I helgen var det långhelg, så skönt! Fredagen blev det fest, lördag fest, söndag lite mindre fest och läggdags hyfsat tidigt.. för att på måndagen åka till IKEA! och för att plugga innan det.. :p
 
Så egentligen är man ju inte så utvilad efter en långhelg som man borde.. Anywho, Veteran's Day på söndagen därav måndagen ledigt. Hade en uppsats att skriva till tisdagen så det spenderades mest med det..
 
IKEA var härligt att åka till dock, svensk mat, JULMUST(!!) och chokladkalender!! Blev hemköp av glögg och pepparkaka med..!! 
 
Annars så är det som vanligt mest pluggande faktiskt, måste vara sjukt tråkigt att läsa här denna quarter men det kommer, jag lovar! Jullov om en månad så då kan jag ladda upp och ta det LUGNT! :D
 
Just nu längtar jag mest till fredag, Twilight med Madde! Det som känns så skönt med är att det börjar närma sig slutet på denna quarter, min final essay ska börjas på nu på måndag, har förvisso redan startat lite.. På tal om uppsats, imorse hade jag en riktigt otursdag.
 
Började med att jag ställde klockan på 6.30 och 7 för att komma upp i tid att gå till bibblan och kolla igenom min uppsats på ca 5 sidor som var due idag. Ja jag försov mig såklart, vaknade 7.40 vilket inte är så dåligt heller iofs.. men seg som jag är kom jag inte iväg förrän 8.30.. Insåg att jag fått beslut från CSN som var bra iofs! Så när jag kommer till bibblan och ska skriva ut uppsats och ett annat papper som skulle in, så slutar ALLA skrivare på HELA SKOLAN att funka... AHHH PANIIIIIK! min lärare är ibland lite otålig med detta, det är vårat fel om vi inte skriver ut i tid, vilket jag håller med om men man sitter ju och finslipar in i de sista.. visst? 
 
Så med svansen mellan benen och förklara, vi som inte lyckats skriva ut fick mejla in allt iaf, PHU! Men är inte det lite höjden av otur? Hehe.. Dagen blev iaf bättre sen, lyckades hålla mig vaken under HELA mattelektionen, som vanligt är ju den 2h. Var nog den extra sömnen där.. hehe..
 
Senare var det gymträning, gymmade med Max och vi körde slut på armarna alltså, fy fasen, kunde inte hålla upp armarna för att tvätta ansiktet senare, inte heller för att hålla telefonen mot örat :p då är det bra!! så taggad blir man inför nästa gymsession! Vi sprang till och från lektionen med.. ska försöka få med honom att springa i spåret imorgon med på cardio lektionen :D Seeeen åkte jag och Mary till Supermall, Helly Hansen har en outlet butik där nyöppnad.. sålde jackor för $5.. SJUKT. men vi missade det såklart, haha..
 
Meeeeen men, åter till matten! God morgon säger jag till er :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Marie!
Jag funderar att dra till just Green River college nästa höst. Tänkte om du har en mailadress? Hade gärna skickat iväg lite frågor om det är okej?
Om skolan, hur en del praktiska saker fungerar? Hur länge ska du studera på Green River innan du gör en transfer? Hur Seattle är? Osv.

Ha det bra!
/Hanna Olsson

2012-11-14 @ 15:34:17
Postat av: Sara

Morning sunshine! Eller ja, har ingen koll på vad klockan är hos dig men det kan ju iallafall inte vara samma som här :P

Du e ju rolig du: "På tal om uppsats, imorse hade jag en riktigt otursdag."
Är det bara jag som känner, say whaaat?

Är glad att höra att du har det bra och grymt avundsjuk på att du varit på ikea.. funderar på att dra dit imorrn :)


KRAM SÖTNOS

2012-11-14 @ 19:26:42
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0