Freedaaa

Go'kväll!
 
Idag har jag och Madde sett premiären av Breaking Dawn part 2. Den var .. sådär. Jag gillade mest bara att vara på bion, alla va supertaggade märktes det! För när filmen började så tjoade alla! Sen som vanligt på amerikansk bio när något bra händer är det WOHOOO och klappa händerna. När Taylor Lautner och Rob Pattinson kommer upp på bild är det busvisslingar haha :D
 
Vad har jag gjort annars? Jag vet faktiskt inte.. Pluggat, pluggat lite mer och sen pluggat.. Men jag har också haft min första cheerleading träning idag. Lärt oss 4 nya cheerdanser och så fick vi lyfta lite flyers! :D Det kändes lite i handlederna men jag vänjer mig! Ahh som jag saknat detta :) Vi fick också prova våra uniformer som ska beställas.. + träningsoverall som vi får. Ihhhhh så kul!!!
 
Och måste säga, blir så GLAD varje gång jag får kommentarer från personer som är intresserade av att börja på Green River Community College! 
 
(Hanna, du som kommenterade häromdagen, kolla din mejl jag skickade dig ett).
 
Ikväll nu ska jag bara ta det lugnt, kanske sova snart. kl är 11.36pm...
 
Nästa vecka dock, då är det THANKSGIVING! (torsdag) vi blir ett gäng på närmare 30 pers, vi har bokat vårat community room här på campus och ska laga mat tillsammans och ha de gott :) Ska vara uppklädda med.. ihh som jag längtar! Sen på natten, kl 12, drar jag och Mary och shoppar!! Black Friday!! Sjuka reor kl 12am.. AHH PANIIIK! :D
 
HA EN TOPPENHELG!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ojdå.
Du har att göra.
Kan du inte fixa en film eller nåt från din cheerleading? Du vet göra en Bring it On? Vore kul att se :D
Och skicka över lite kalkon tack!

2012-11-17 @ 11:15:42
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0