Freeedag

God morgon! Är uppe med tuppen idag även fast första lektionen är inställd.. Ha en paragraf att skriva till midnatt ikväll så lika bra att fortsätta nu :) Har ju inte berättat att jag (för er som vet) är klar med första mattekursen av två denna termin, fick iaf ett 3.2 av 4.0 i betyg.. jag e nöjd! Nu är det matte 97 som det heter här som börjat, snäppet mer komplicerat men så pass att jag förstår änsålänge.
Fick även tillbaka min första uppsats i english 101, helt ok där med! Håller på med uppsats nr 2 nu, uhh.. anywho!
 
Idag blir det lektioner, sen plugg och inatt kommer Vid hit från Michigan! Hon va klar här på GRCC i sommar ska bli så kul att se henne igen :) 
 
Uppdateringen här är dålig men så blir det ibland, alla bilder ligger ju på facebook men kanske kan lägga upp något här ibland.. 
 
Nu, frukost! Kanske skriver lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en superfin helg min kära!!

2012-11-02 @ 17:28:47
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0