Thanksgiving!

Godmorgon.
 
Idag är det en riktigt solig söndag, och jag ska på konsert ikväll! TOPPEN! Brandi Carlile spelar i Benaroya Hall, Seattle. Jakob följer med mig som sällskap..!! 
 
Annars så var det Thanksgiving i torsdags, så vi har haft en långhelg. Dem flesta bilder finns på facebook, ska få några fler av Björn också men några får ni se här :)
 
Vi var ca 20 pers som lagade mat och åt tillsammans, vi gjorde lite var. Hyrde community room på CCA. det var riktigt roligt! Alla var uppklädda och fina :) Lekte lite lekar också.
 
Börjar närma sig slutet på denna terminen nu :D ihh så skönt! 
Just ja, i fredags vart det mys, vi hade glögg och pepparkakor + julmusik, vilken julstämning haha!!
 
Jag måste nog öva lite på min hållning, men här är vi, 3 av 4 rumskompisar!
 
Mary, Veronica och jag

Detta var inte ens all mat! Borde var fullt! :p
Snygga killar!! Jaime och Kyle var inte där än dock
 
Senare kl 12 på natten blev det Black Friday shopping! Åkte till South Center och sedan Supermall, var hemma kl 7 på morgonen.. hehe.. :D
 
Strax iväg på en springtur i de sköna vädret och sedan iväg till SEATTLE!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser väldigt mysigt ut vännen!
KRAM

2012-11-26 @ 18:38:56
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0