Godkväll

Det blir dåligt med skrivande, mycket i skolan! plus att det mesta säkerligen kommer upp på fejan.
 
Annars så går skolan rätt bra om jag får tycka, engelska uppsatserna känns lite svåra dock.. Men jag är ju där för att lära mig skriva det, får jag inte 4.0 vad gör det? Även om det är det jag strävar efter :)
 
Idag bytte jag major också! Business är inte längre det jag läser, inte heller det jag vill göra.. Utan jag har bytt till Arts. Mer specifikt communications. Tror jag.. haha.. Jag tycker det är sjukt kul att hjälpa andra med sådant som jag själv gjort, som tex att plugga här (mitt jobb på skolan är ju delvis att recruita svenskar att läsa på GRCC) och det ska bli så kul när det sätter igång :) Förutom det skriver jag ju för skolbloggen, www.insidegrcc.wordpress.com den måste ni läsa :) Postar något ibland!
 
Oh! Höll på att glömma, hoppade fallskärm i lördags :) Robbin här är certifierad fallskärmhoppare så han drog med oss.. och det var så otroligt roligt, får ni chansen så testa! jag tvekar inte att prova igen :)
 
Nästa helg blir det kanske camping, och så söndagen ska vi kolla fotboll i Seattle. Seattle Sounders vs Portland Timbers! Wihoo! Nästa vecka ska vi även boka in oss på skidtrip till Whistler, Canada i december :)
 
Mycket kul att se fram emot och det hjälper mig verkligen att fortsätta vara motiverad med pluggandet! Speciellt med matten där det är svårt.. Men en stor lättnad var det när jag bytte major, helt plötsligt försvann 3 mattekurser som annars var obligatoriska..
 
PE kursen jag läser har satt igång på riktigt med, cardio tre ggr i veckan, gym två gånger! Känner mig redan piggare :D Ska fortsätta med min matte nu, men jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0