9/16/2012

Good morgon! Fast jag har varit vaken i 2 timmar redan, varför e de så jämt när man lagt sig runt 3-4 och vaknar halv 9 på morgonen? Men jag klagar inte, fler soltimmar till mig men ändå sitter jag inomhus...
 
Har haft en riktigt bra helg :) Lärt känna många nya härliga personer!!
I torsdags såg vi ju the dark knight rises, jag Koen och Nelli. Lyckades slockna ett par minuter men missade inte slutet iaf, ohh hoppas de kommer en till film :D Fredag var de fest, alltså, där också.. somnade kl 5, vaknade 9.30... ändå höll ja mig pigg hela dagen!  Lördagen blev det en tur till Supermall och Walmart med nyfunna vännerna Robbin, Jakob och Tarik. Sen hemåt och kvällen va sjuk, haha. Vet att jag skriver helt åt helvete men ni får ju en liten bild av vad som händer ;)
 
Just det ja, det var ju ice cream social igår också i community room på CCA. Gratis glass är aldrig fel!! :)
Idag är det soligt igen, så skönt att komma till sommaren när det varit så dåligt väder i sverige. Ska nog tvätta lite, kan behövas och sen ska jag försöka bege mig på en promenad i spåren. Vid vattnet och så :) Får se om jag får med mig ngn kompis för själv vill jag nog inte traska omkring.. :)
 
Ska försöka gå och väcka Koen och Brad nu men kanske får en käftsmäll.. helt värt det! :P
 
Den bjuder jag på :)
 
Koen jag och Robbin, den nye svensken härborta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0