Helg!

Idag har jag blivit med fisk vid namn Whiskers. en guldfisk! Han simmar omkring i sitt fina akvarium, som dessutom skiftar färg, hoppas kraken e färgblind annars får han väl en stroke snart. Annat namn var Jaws och Sushi, så de skiftar lite mellan Jaws och Whiskers ibland.. men han lyssnar bättre till Whiskers.. Haha.. silly me..
 
Hittade en topp till Lunar New Year (asiatiskt nyårsfirande som äger rum på fredag, dresscode klarrött). Ska bli så kul att få fira in deras nyår :) lite annan kultur!
 
Annars idag, jag och Ami var då på Walmart och Supermall. Hittade en supersnygg klänning som fick mig att tänka på min fina Hanna, mönstret skulle nog passa dig tror jag :) Köpte den inte då dem inte hade min storlek :( men billig som tusan, $13 vilket är.. ja ca 80kr..!!
 
 
Efter detta så blev det hemma.. skulle egentligen gått på bio med en viss Mr. men, ja, han dök aldrig upp. Så alla mina vänner som såg filmen vid olika tillfällen fick se den men jag som trodde vi (jag och Mr.) bestämt att gå när jag var hemma vid ett senare tillfälle (som dessutom var hans ide) blev sittandes hemma. Avskyr sånt, jag tänker aldrig mer sitta och vänta på någon som aldrig kan höra av sig. Fick ett meddelande kl halv 10 på kvällen istället "sorry, busy bee".. ja, jag har verkligen lärt mig en sak:
 
 
Som andra nära vet har detta hänt förut, liknande iaf.. så från och med nu är jag rktigt löjlig och talar inte mer med denna person. Varför lägga energi på någon som inte gör detsamma? ok, enough said.
 
Vart på lite inflyttningsfest i min gamla lägenhet ikväll, blev bara en timma.. trött! Imorgon blir det som sagt plugg.. och.. SUPER BOWL! wohooo så spännande!! :D Ravens (Baltimore) mot 49ers (San Fransisco)! 
 
Mmm måste säga att jag längtar så otroligt till tisdag också, jag ska vara med i en liten grupp på en recital, dvs kören jag går i på skolan nu har alltid ett litet framträdande innan det stora för att ge folk ett litet smakprov, och jag ska vara med på detta :) Ska börja öva på tisdag! Ihhhh.. :D
 
GODNATT! ps.. inte att förglömma, TERESE, vi shottade brandmans shottar :D mums!! Ann-Kristin tyckte de va mums! :D
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gud vad jag hatar sådana personer!! Hade också varit barnslig och inte pratat med honom, så känn dig inte larvig! ;)

Har du ingen bild på lilla Whiskers? Haha

Angelica

2013-02-03 @ 20:15:29
URL: http://gelixiusa.blogg.se
Postat av: Sara

Good for you girl!
Helt rätt sätt, du är bara värd den bästa!!

Och vad faaan är Brandmansshottar?
Terese shottade tequila igår och jag jägerbomb, du skulle varit med.
Vi gick och la oss kl 6... gah.

2013-02-03 @ 21:04:03
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0