San Francisco del 1

Skulle kunna bombardera er med bilder och info, men jag tar det lilla lugna. Har nyss vaknat för vi kom hem sent så jag jobbar inte idag fastän jag skulle. 
 
Men, San Francisco var HELT fantastiskt!! Jag finner inte ord för hur vacker staden är, trivdes där riktigt bra :)
 
Första dagen så blev det promenad från Union Square till vårat Inn, då vi inte fattat hur cable cars fungerade än. Så en promenad på ca 30 min så var vi framme, killarna var redan där! Redan första dagen åkte vi och kikade runt en hel del. Fisherman's Wharf, pier 39 mm mm mm..!! Jag minns knappt vad vi gjorde första dagen haha.
 
Jag tror det är lättare med bildbomd!
 
 
 
"det kommer mera"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0