Torsdag

Nu blir det ett kort inlägg igen, ska käka frukost och sedan bege mig till skolan! 
Satt uppe till kl 1 inatt och skrev på min spanska uppsats, klar blev den, men om den möter uppsatta målen vette tusan. De får vi se :)
 
Idag är det school spirit day, grönt och guld är det som gäller klädmässigt och jag slänger på mig cheerleading jackan :) Skulle varit med och uppträtt på skolan vid lunch idag men har inte haft tid att vara med och träna, men ska definitivt gå och kolla :) 
 
Igår å andra sidan blev de skype med hela familjen, mycket uppskattat, så skönt att dem bara är ett samtal bort. Och här hemma hade vi mys, först på dagen fikade vi vilket börjar bli lite av en vana här nu, vi sitter tillsammans alla 4, senare åt vi middag ihop! Vi ska försöka göra detta oftare :)
 
Senare kom Anns pojkvän Kale som flyttat in en sväng till han hittar något eget, han e riktigt kul så ska bli roligt att ha honom här :)
 
Annars då, jo sisådär 15 dagar kvar till spring break och San Francisco!!!
 
Utöver det då? Jo, biljetten hem till sverige bokas på fredag!! Jag kommer hem minst en vecka :D 
Är det någon av mina nära som önskar något från USA, säg till!!
 
Hejsvej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0