sjukling

Idag är jag hemma, sjuk.. Dock gick jag på sista lektionen för att lämna in en uppgift! Därefter printa ut massa saker för den kursen. Passade även på att skriva ut massa bilder att sätta på väggen :D jag har 900 credits att använda och skriva ut saker på, alltså ca 900 utskrifter! måste ju utnyttja på något sätt, dock tycker jag synd om träden :P
 
Annars, jaa jag väntar mest på att denna termin ska bli över så att sommaren kan börja! Har fått mina nya joggingskor inför joggingkursen i sommar, min andra är för gamla nu, köper nya en gång om året.. Skaver annars! Men ändå vill jag inte denna termin ska ta slut för jag har så kul! Dramakursen är helt underbar, vilka vänner jag fått!! :) och så är det snart premiär för bye bye birdie som vi ska göra :D ihh så spännande!!
 
Idag var jag med i tidningen igen också, haha.. tredje gången i rad nu, men så kul :D En kille från The Current (som våran skoltidning heter) intervjuade mig för en vecka sedan om mitt år här på GRCC. Kan lägga in den här strax måste bara fota först!
 
Helgen då, har varit lugn bara.. Fredags var det bal på skolan, pride prom som klubben Queer & Allies anordnat, så coolt och så mycket gottit dem hade :D
 
Senare så var det inget mer faktiskt, blev lite småsjuk redan i lördags så vilar upp mig.. Borde sätta igång med läxor som aldrig tycks ta slut haha.. aja! :)
 
Som sagt, bilder kommer sen :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya!
Har med varit sjuk, bättre nu, försöker göra min ALLRA SISTA uppgift för denna terminen, när den är inlämnad har jag sommarlov :D
Iaf ett tag.. jobbar ju men aa :P

KRAM

2013-05-22 @ 11:30:34
URL: http://sarakan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0