Nu går det undan!

Idag har jag suttit i telefon, många gånger. och ännu är det inte över! Skulle ringt skolan nu, men måste iväg till vadsbogymnasiet om en stund..
 
Ringde flygbolaget inatt, då jag kom på att avboka den vore bra. Sen ringde jag dem jag bokade flygbiljetten hos, och då sa dem något om pengar tillbaka. Nej det tror jag inte jag skulle få sa jag, då man måste ha läkarintyg för det. Nähe, det behövdes inte, så nästintill hela flygbiljetten betalas tillbaka :) Lycka!
 
Så ringde jag komvux i stan idag, om det gick att anmäla sig till den sena starten för mån av plats på kurser. Näe, kom in kl 3 idag, så ordnar vi med papper så kan du börja läsa imorgon! Gött :D fysik och kemi 1. Hoppas nu detta stämmer vad hon sa annars blir jag besviken!
 
Även registrerat mig på örebro bostäder, för örebro blir det har jag bestämt! Om jag kommer in nästa år eller året därpå. Kan vara bra att stå i kö redan nu :)
 
Så.. nu ska jag bara ordna med mina papper och sticka iväg!
 
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0