Eufori!

Hej på er som fortfarande kikar in här!
 
Idag var andra dagen av min sista termin på Green River Community College.
Igår var mest introduktion, läser denna termin biologi, american minorities and ethnic studies, drama och yoga.
Har yoga en gång i veckan och om ca 2 timmar börjar första! Ska bli kul, skönt om inte annat:) Har ju även blivit medlem på 24hourfitness i Kent så simmar och tränar ett par dagar i veckan. Måste ju hålla i gång nu när musikalen i drama kursen sätter igång :)
 
Och på tal om drama, eufori kan verkligen beskriva vad jag känner just nu!
Vi övade igår på våran audition sång vi skulle sjunga idag. Vi ska göra musikalen "how to succeed in business without really trying", och den verkar riktigt rolig! Jag är så nervös varenda gång solon kommer upp, och idag på audition när det var min tur skakade jag lite. sjöng den höga tonarten först, sen ville dem höra den låga. (sa jag att vi sjunger inför hela klassen?). Sen ville läraren höra några av oss igen, jag var en av dem. fick sjunga höga tonarten igen, sen fick jag stå kvar. EJ, en kille i klassen som jag känner skulle sjunga med mig. när han var klar fick jag stå kvar, då skulle min andra vän Ben sjunga med mig. när han var klar fick jag stå kvar. Stefán, en annan kille fick sjunga med mig. sen fick jag sätta mig. så nu är rädslan för att sjunga inför grupp borta iaf.. för stunden. men jag vet inte om detta var bra eller inte alltså. jag hoppas inte på för mkt. men sjungandet kändes jäkligt bra iaf :) Imorgon är det dans, och sen torsdag ska vi läsa från manuset. Jag hoppas såklart på en större kvinnlig roll denna gång. håll tummarna ni därhemma ;)
 
Nu ska jag plugga lite innan yogan!
 
Men ja, så ni vet, här är allt toppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0