Phi Theta Kappa

 
Yay! Äntligen fick jag en inbjudan till Phi Theta Kappa på skolan :) Riktigt bra när man söker skolor, får extra hjälp med det och lättare att få scholarship! nu när jag bestämt att inte söka universitet, haha.. men vi får väl se :) aldrig försent. 
 
Ruskigt bra dag alltså, måste gjort något bra det senaste. man behöver ju inte göra något för att förtjäna en bra dag egentligen, alla dagar bör vara bra dagar :) kort och gott, det blir vad man gör det till! Fick 92.5 av 100 på mitt biologiprov :) nöjd!! nu väntar jag bara på onsdag, födelsedag (baka min egna tårta med daim, mums!) och paket från sverige :D ihh..
 
Ha en bra natt därhemma i Sverige! Nu ska jag ta ett par jazz toner här :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Sorority? :)

Svar: Ja precis :) Fast inte en sådan som brukar finnas på dem flesta universitet, denna är mer för att hjälpa till med stipendier osv för kommande studier!
Marie

2014-07-15 @ 21:55:29
URL: http://nattstad.se/MadelenJson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0