Vecka 4

Hej!

Lite segt på uppdateringsfronten, men så är det..

Kan ju berätta lite vad som hänt iaf, inte så mkt med andra ord! Men jag mamma och hennes kille åkte till IKEA i Örebro igår, hittade lite nödvändigt.. Lattemuggar, wok-panna (äntligen!!!), vaniljljus - dem är de bästa, och sen på stadium en rockring!! En med 1,2kg tyngd, och ni må tro att jag rockat loss här! det gör förbannat ont i magen, haha!! Men så gött :D

Idag har jag jobbat en sväng, och sedan blev det ett kettlebellspass, aldrig gjort det förut! SÅ jobbigt men SÅ KUL! Måste jag göra igen, synd dem inte har det passet på Actic, fick gå till korpen o betala 75kr men det var det helt klart värt :) Så imorgon när jag ska klättra lär jag redan ha ont i armar o händer!! :)

Imorgon blir det heldags jobb 9 to 5! Men jag fullkomligt ÄLSKAR det dagiset, alla dem söta barnen. Det är bara 1åringar, alltså bara inskolningar på det dagiset, underbara sötnosar!! :)

Anyways, nu blir det lite mer rockande sen sängen! KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0