Peer Volunteer

Hej på er!
 
Dåligt med uppdatering men nu ska jag kanske komma igång igen.
Igår flyttade Brad in :) Så kul!! Nu e vi alla 4, Koen, Max, Brad och jag! Wihoo..
Just nu e grabbarna på CORE och jobbar. Nya studenterna är där. Själv är jag ledig idag och imorgon iaf, så skönt att sova ut idag ni anar inte! Jobbar som Peer Volunteer på skolan, började 7.15 första dagen och 7.45 andra.. slutar 5. Jag som inte gått upp kl 6 på lääääänge hade väldigt svårt men de funkade :) Så kul att träffa alla nya studenter!
 
Denna fina tröjan får vi ha på oss..'
 
 
Som sagt, trött!!
 
Sue och jag jobbade 4,5 timmar på IP office för att ta hand om sena studenter, men det kom inga så detta är vad vi pysslade med.. Haha. Max jobbade lite också så han gjorde oss sällskap i lite Jenga!
 
Måndag blir det jobb igen, men nu ska jag bara njuta av ledighet. Plus att dem flest norskar och svenskar kommer tillbaka från semester igen! 
 
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0