Bilder från idag

Sno balls, ngt som jag velat prova sedan jag såg filmen Hot Chick! Jag blev besviken.

 

Twinkies, ska prova! Om jag vågar... Dem svettas i förpackningen...

 

Mountain Dew, 77g socker.. men ändå god!

 

Utsikten från min fönster. Ska ta bättre bilder, även på rummet och lite i huset.

familjen ska iväg här strax så då kan jag nog göra de :)

 

Köpte ju mig en kamera idag, $99 för en sprillans ny dem inte ens hunnit skriva in serienumret på!

Så imorgon åker den med då Angelica plockar upp mig här kl 12 så ska vi iväg till ett köpcenter undrar om de hette southeast eller om de låg southeast? Eller så skulle vi till ngt som hette Tukwila, får googla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0