Framme!

Äntligen här :) Konstig känsla det var att sätta sig i bilen, åka och se alla enorma byggnader och fina hus! Men oj vad rätt det känts redan nu, kanske blir annat om några dagar men jag ångrar mig inte en sek!
Språket är de ju inga problem med, men såklart jag stakar mig ibland om jag ska babbla på mkt hehe..

Familjen är helt toppen! Dem har två barn som är sååå goa!! Hade med mig lite presenter och fick gosiga kramar av dem! Såg även jag hade fått två svenska enkronor över så dem fick varsin, det var intressant!! Men, godiset va bäst haha.. Hailey sa "heey do you have presents......?" så blyg :) Hon hade hört att de va ngt som väntade här hemma! Dem fick pettson & findus birthdaycake också, och hon älskar tydligen tårta :D perfekt!

Nu ska jag ta en dusch, är allt annat än fräsch! Sen sitter jag väl på skype och fejan till dem drar ut nätet eller så hehe.. Imorgon blir de mobilskaffande och på måndag bank :) kanoooooooon!

Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Heeeej! Shit va seg jag är på att svara, jag fick ju din kommentar för...väääldigt längesedan men jaa. Jag blev iaf jätteglad när jag läste att du ska iväg shit va kul. Hoppas familjen kommer vara toppen hela tiden (barnen kommer garanterat vara pain in the ass ibland kan jag lova dig..) kommer du kunna lägga ut bilder på familjen och huset och sånt? Ta massa bilder på allt du ser för det kommer du vilja ha i framtiden, tro mig.



Kram och ta hand om dig over there!!

Louise

2012-03-25 @ 09:36:36
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0