monday morning

God morgon! Men i sverige är det väl ändå 5 på dagen? Här är kl 8 på morgonen!

Vaknade dock 5.30, så har redan duschat och ätit frukost:

Är de inte en stadig frukost så säg?

 

Men gott vare! Har lite fler bilder från när jag landade men en bild på boardingskylten till Seattle och på en motorväg är väl inget att hänga i granen? Nä idag ska jag utnyttja min nya kamera till max :)

Ska se till att få ett foto på huset med, jag älskar området! Det är så fint! Gatorna är enorma jämfört med en liten landsväg hemma i stan.

Längtar till jag och Angelica ska iväg, ska bli kul att träffa henne och såklart att få se mer utan washington state! Jag kommer på fler saker som behövs härborta, det är ju inte lika enkelt att flytta till ett annat land som till en annan stad i sverige, jag tänker på möbler.. Eller iaf någon form av förvaring. Så ja mamma jag har fortsatt min förvaring i form av högar på golvet lite varstans :) (men jag håller det inom mitt rum iaf)

 

Nä nu ska jag.. lösa korsord eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0