Hahaaa

Läste igenom mitt inlägg som jag skrev imorse, var jag riktigt vaken tro? Helt osammanhängande. Jag ber om ursäkt! :P
Nyss hemkommen efter en mördarlöpning i ett trail som går upp, ner upp ner UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP UPP... Benen är som spaghetti och de backarna alltså.. OMÖJLIGT att springa i dem.. man får gå.. helst vill jag krypa.. men vi gjorde de :) Efter va de lite annan träning..
Sån bra dag idag, fick tillbaka ett quiz i english reading vi gjorde i fredags, 100%, ni anar inte vilken boost det är för självförtroendet :D
När jag kom hem så va de "build/decorate your own cupcake" de gjorde vi :D så fint, och så GOTT! min första riktiga cupcake här!! :D
Nu blir de dusch, food-market och sen partaj :D Ha de toppen! och GRATTIS på födelsedagen miss Maria :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0